ARTÍCULO DE SUSANA RODRÍGUEZ GACIO PARA LA REVISTA DE DEPORTES

En primeiro lugar quero dar as gracias por darme esta oportunidade de escribir na revista de deportes de Mondoñedo. Seguramente moitos dos que a esteades a ler non me coñezades porque non son veciña desa marabillosa vila, pero se vos digo que me chamo Susana Rodríguez Gacio e que meus pais son de Argomoso quizás vos empece a sonar de algo.
Teño 22 anos, son de Vigo e estudio 2º curso de Medicina en Santiago onde tamén adestro porque son triatleta. Pertenzo ó Club de Triatlón Cidade de Lugo Fluvial onde atopei xente extraordinaria como persoas e tamén como deportistas pois teño bos exemplos a seguir como Javier Gómez Noya, Saleta Castro ou Aida Valiño.
Participo en competicións de “paratriatlón”, modalidade deste deporte no que se combinan ciclismo, natación e carreira a pé para persoas con discapacidade. Eu teño unha deficiencia visual grave, cousa que con traballo e esforzo non me impide loitar por todo aquelo que me gusta.
Son moitas, moitísimas as cousas que podería contarvos dende a miña primeira competición en Madrid no Cto de España Escolar da ONCE en 1998 onde gañei os 800m alevín, o meu primeiro campeonato internacional que foi en Colorado Springs (EE.UU.), o meu primeiro duatlón ou o paratriatlón das Series Mundiais de Londres. Moitos os lugares nos que estiven, a xente que coñecín, os sorrisos, as lágrimas, os nervios, a tranquilidade, as anécdotas... Imposible facer un resumo.
Cada día érgome cedo para tomar un bo almorzo, estudio un pouco, vou ás clases teóricas (chego a clase xusto en punto, menos mal que vivo cerca), xantar, mini siesta, outra horiña de estudio, prácticas na facultade, adestramento (na piscina, na pista de atletismo, no ximnasio ou combiando), cea, outro rato de estudio e despois un pequeno tempo de ocio que adoita ser en internet. E diredes ¿paga a pena todo este esforzo? Sí, ademais o ano que estiven sen adestrar decateime do importante que é facer as cousas que tanto nos gustan.
Competicións desta temada 2011: Cto de España de Paraduatlón en Soria, Cto de España de Paratriatlón en Vigo (sí, a 2km de casa), Cto de Europa de Paratriatlón en Pontevedra, Cto do Mundo de Paraduatlón en Xixón, Series Mundiais de Madrid e Londres e quen sabe se haberá algunha máis.
Dende aquí convídovos a que visitedes o meu blog http://susanarguezparatriatlon.blogspot.com/ e aproveito estas liñas para dar as gracias a toda a xente que está ó carón de min, principalmente á miña familia e tamén a Alba Cuba, a miña guía e piloto en competición, pero tamén a todo ese pobo chamado Mondoñedo polo seu cariño e apoio nos momentos máis difíciles.